Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GK

"....čeká mě Sunset Crater a Meteor Crater. Který je lepší"

kazdy ma neco do sebe, jeden je vulkanickeho puvodu a druhy jak uz jmeno naznacuje po padu meteoritu. Me se vic libil Meteor Crater. Mozna je to tim ze Meteor Crater je krasne zachovaly a neni na kazdem rohu jako ti vulkanicke.

A chce to tam prijet za vcas protoze loni kdyz jsme tam byli na prelomu dubna-kvetna tak v 17:00 zavirali a pak toho moc neuvidite nebot kolem je plot.

1 0
možnosti
JL

Tak to jsem ráda, že jsme se rozhodli pro ten "krásnější". Dorazili jsme hned ráno a nemuseli jsme ani čekat na prohlídku, šli jsme během desti minut.

0 0
možnosti
JR

J46a23r65a 68R57a32n35k

9. 5. 2016 23:29

Karma, pisete hezky, to vse jsem delala uz nekolikrat, ziju v zapadni casti Kanady a prvni rok jsem projela veskere Narodni parky a nikdy to nebylo nudne.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Zhruba před rokem jsem absolvoval totéž. Nezapomenutelné, jedinečné. Už plánujeme návrat :-).

http://flaska.blog.idnes.cz/?us=5528

1 0
možnosti
JR

J80a44r57a 13R77a11n26k

9. 5. 2016 23:29

Tomasi, tak se mi pak ozvete, pokud byste chtel videt cast sveta odkud pochazelo "Vejce a ja";-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 612x
Autorka humoristických knih, detektivních románů a knih pro děti. Vedlejší profesí optimistka, která hledá v lidech to lepší. Ráda cestuje, poznává nová místa a lidi. Věří, že smích prodlužuje život a dokáže zázraky. Píše, protože ji to baví a taky proto, že bez psaní žít neumí.

 

 

Seznam rubrik