Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Skoda, ze jsem se nedozvedel o vasi ceste do Phoenixu. Urcite bych vas i s provodcem pozval na kafe. (Sun City). Jako duchodce s manzelkou, jsme jiz 35 let v teto prekrasne zemi. Take jako byvaly technolog v pohonu leteckych turbin, s manzelem bych si mel moznost vypravet.

At se vam v Arizone libi a "Good Luck"

0 0
možnosti
PK

Bravo, oceňuji vaší obezřetnost při rozhovoru s imigračním, tak se to má. Když jsem letěl poprvé do Sweet Philly, tak žena neznala ni slova anglicky prošla jako po másle, já radostí, že jsem na svobodné půdě jsem žertoval,ale byl jsem podroben tak tuhému výslechu, že jsem si byl jist zpáteční letenkou, nakonec to imigrační uspokojilo a smilovala se. další lety už jsem byl tuhý a bez humoru.;-D;-D;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 612x
Autorka humoristických knih, detektivních románů a knih pro děti. Vedlejší profesí optimistka, která hledá v lidech to lepší. Ráda cestuje, poznává nová místa a lidi. Věří, že smích prodlužuje život a dokáže zázraky. Píše, protože ji to baví a taky proto, že bez psaní žít neumí.

 

 

Seznam rubrik